FIAT 125P - Bandzior, czyli ikona polskiej motoryzacji | Test OTOMOTO TV
Podstawowe dane o:
Liczbie odsłon: 119601
Czasie trwania: 19m 8s
Uzyskanych ocenach: 3052

OPIS:
Duży Fiat, Kant, Bandzior - niegdyś motoryzacyjne marzenie każdego Polaka! Ja

FIAT 125P - Bandzior, czyli ikona polskiej motoryzacji | Test OTOMOTO TV

- Cześć! Jeśli chcecie zaproponować jakieś auto do testu - wpiszcie w komentarzu także #marcinprzetestuj . Będzie nam łatwiej odnaleźć Wasze propozycje i je realizować.
Miłego oglądania! :)
- To teraz #marcinprzetestuj Fiat 126p FL
- Któryś odcinek juz całe widzę ten wiadrokubek
- Tylko że oni zaczęli go z ubażać przez kryzys gospodarczy w kraju
- Wygląda raczej jak fso z lat 80 a nie 70. W środku plastik a mam fiata z 74 r tam deska rozdzielcza jest metalowa. Noi te światła zespolone to też w późniejszych wersjach. We wcześniejszych były oddzielne i to nie tylko na samym początku produkcji. Kierownica jak w fso z lat 80. Wygląda jak przerobione fso na starego dużego fiata.
- Ale jesteś sztampowy prowadzący... Same nudy odpowiedziałeś.
Weź pojeździj kimś, kto zna ten samochód.
Przejdźcie zimą drogę stu zakrętów na oponach D124
Tam gdzie matołki zakładają łańcuchy ten fiat leci bokiem na pełnej kurwie...
A wygłuszki i kolorowe lusterka to zakładaj dziewczynom, albo kibicom w rurkach.jasne?
- zróbcie odc. o dewoo legansa
- No bardzo fajnie, nie obraziłeś genialnego radia, jak to robią inni
- 7:23 please translate this
"sanie" "sanje". and for what is this like rings goes left right ..thanks
- Dupą a nie pończocha u mnie to nie zadziałało
- Dość ciekawe, kabaret na imprezę firmową aventura.travel.pl , zawsze coś przydatnego.
- Muszę wylać wiadro zimnej wody. Nie wiem skąd ceny się wzięły Fiat 125p, ale dla mnie to auto nie ma żadnej wartości. Złotówki bym nie dał. Po pierwsze kupiona licencja oprócz budy zawieszenia i hamulców z oryginałem nie ma nic wspólnego. Stary silnik skrzynia z modelu 1300/1500 którego Włosi kończyli produkować. Tak samo kokpit deska rozdzielcza. Przestarzałe zawieszenie ale w 125 włoskim tak samo było co było dziwne gdyż w niższym modelu 124 zastosowano sprzężony. Rosjanie kupili 124 razem z silnikiem to też w Ladzie był silnik OHC z wałkiem w głowicy i podparty na pięciu podporach. Za to polski Fiat trzy podpory i wałek w bloku OHV. Oryginalny 125 miał silnik 1,6 DOHC na pasku rozrządu, i gdyby kupiono tą konstrukcje to było rozwojowe śmiało mogło trafić później do Poloneza. A tak nawet polonez to relikt lat 50. Nie rozumiem tego zachwyty padliną z FSO, jakość wykonania pasowanie blach stopami, nie pozostawia cienia wątpliwości że to nigdy nie było udane auto. Korozja postępująca w tempie spalanego paliwa w odrzutowcu to dodatkowy atut jakości wykonania. Za taką kasę co te fiaty kosztują można sobie odrestaurować fajne auto z lat 80 które jeździ tysiąc razy lepiej, i ma sens je remontować bo technologicznie było o lata świetlenie do przodu w porównaniu z padliną FSO. Jak to kiedyś kabareciarze mówili jak sama nazwa wskazuje FSO czyli wsad do pieca hutniczego.
- A dlaczego akurat bandzior? 🤔
- inni woleli by jakiegoś mercedesa bmw albo porsche a ja wolę pięknego fiata 126p lub 125p
- Zajebisty film👌Tylko nie zgadzam sie z tanią naprawą ponieważ już do późniejszych egzemplarzy jest coraz mnie części i ceny lecą w góre a niektóre naprawy w tym samochodzie są naprawde skomplikowane
- :) :) :)
- #marcinprzetestuj Polonez caro
- brakuje jeszcze malucha
- Kiedy trafi do właściwego miejsca jakim jest złomowisko?
- Był szybki jak na tą moc, na drugim biegu jeszcze piszczał kołami.
- 11:40 Dużym Fiatem nie można jeździć na co dzień. Nikt nigdy tego nie robił. :-)