FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI przejechał 350kkm i jedzie dalej...
Podstawowe dane o:
Liczbie odsłon: 30822
Czasie trwania: 1m 30s
Uzyskanych ocenach: 127
OPIS:
Czy przejedzie pół miliona bez remontu silnika? :)
Filmik z 300 tysięcy: htt
FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI przejechał 350kkm i jedzie dalej...
- Ciekawe ile ma teraz przebiegu i jeszcze śmiga?
- I jak polonez coo hehe co nato cofnięta technologia zagraniczna .👍
- Heh mój dziadek ma w poldku 750 tysięcy km i jeździ dalej ale pada troche już
- Noo po 8 latach dalej nie rozumiem czym się tutaj podniecać?
- ma przejechane 890 654 bez awarii . a toyota z 2009 kilka razy już w serwisie ama. przejechane 290 876
- jest 1.6 GLi
- słabo mój wyciąga do tej pory 190/195 wymieka przy moim
- Potwierdzam. Sam mam takiego poloneza 1.6gsi benzyna gaz (gaz z BRC). Kupiłem go zupełnie przypadkowo. Nadarzyła się okazja i za 1tys. zł do pracy czego nie.. jeździłem nim 30 dni byle gdzie i ku zaskoczeniu dobrze sie prowadził. Wybierałem się nim w bardzo długie podróże . W ciągu roku zrobiłem nim 195tys. km bez żadnych awarii.. Jedynie co w nim wymieniłem od dnia zakupu to tylko czesci eksploatacyjne (klocki, oleje i filtry ) nawet gumy na zawiasie sie wszystkie trzymaja. Sąsiad ma Krążownika Polskich dróg czyli paska 1.9 tdi i ku zaskoczeniu W odróżnieniu od poloneza robił w nim dużo. Więc polonez z tym silnikiem jest Idealny. :)
- świetna maszyna
- Tata w 98r kupil nowego poloneza po 1roku zalozyl gaz i w ciagu 6lat zrobil 400tys km (jezdzil po rynkach) . i auto mialo tylko 1powazna awarie odpadlo kolo :) . nawet przez 400tys nie wymianil sprzegla !! Jak dbasz tak masz
- Widziałem tu więcej
sortownia-kontener.pl więcej to już w google trzeba.
- Te silniki już są dobre w caro i caro plus mówię o 1.5 i 1.6 zmiana osprzętu i modernizacja przeprowadzona w 94 a potem 97 pomogły silnik jest praktycznie niezniszczalny 300-350 lekko, awarie żadkie najczęściej uszelka głowicy, pompa oleju, w plusach już popychacze hydraulniczne plusy są już bezosługowe, jedyna wada to spalanie 8 litrów na 100, ale dobry olej dobra benzyna i długo jeszcze będzie chodził a może wogóle nie poprosi się o remont.
- A dużo osób mówi że polonez to tandeta ale sie kurwa mylą
- Spójrzcie na wskaźnik paliwa 3 km 2 litry benzyny xd
- I teraz z ojcem żałujemy że sprzedaliśmy polska 1.6 gsi 1 włącicel 50 tys km z 200 r w 2088 za jedyne 3900 zł...
- Ciąg dalszy:
3. W zasadzie wyłącznie serwis (byłe ASO FSO w Świebodzinie) - ja po prostu nie mam czasu.
4. Spalanie przy 90km/h - około PB95 6,5-7 litrów, gaz jakieś 9-9,5 litra. Autostrada przy 120km/h - około 8-8,5 litra, gaz 10-11.
5. Nie. No, chyba że naprawdę zadbany. Lepiej szukaj GSI z małym przebiegiem i sam gaz zakładaj (sekwencja). A co do ceny, to naprawdę loteria, więc ciężko coś napisać.
- Cześć, poniżej odpowiedzi:
1. Awarie: przy 189kkm alternator (wymiana na nowy), uszczelka pod głowicą dwa razy (160kkm, 215kkm) - wszystkie te awarie zdiagnozowałem pod domem - cóż za fart - na lince nie byłem nigdy. Ostatnio wymieniłem pompę wody, czujnik położenia wału i przepustnicę. W trasie NIGDY nie miałem awarii, która by unieruchomiła samochód.
2. Jechać można i 150 przez długi czas, ale ja nie wytrzymuję tego hałasu dłużej niż 15 minut. Na tym testy zakończyłem ;).
- 3) Czy wymiany/naprawy robi tylko serwis, czy sam robisz i czy drogie są części?
4) Ile pali na benzynie ile na gazie, przy prędkości podróżniczej ;D
5) ostatnie pytanie czy polecałbyś kupić takiego do przebiegu 200kkm
i ile może kosztować egzemplarz nie wymagający na dzień dobry wkładu finansowego?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
- witam mam kilka pytań do autora filmu.
1) Czy podczas owej eksploatacji samochodu były jakieś awarie(nie mam na myśli przebitej opony tylko usterki uniemożliwiające dalszą jazdę bądź jakieś nagłe spadki obrotów czy coś takiego )?
2) Napisałeś że podróżujesz 120-130, to jaką maksymalną prędkością można podróżować tym pojazdem przy tym silniku, by to było bezpieczne dla silnika, by się nie przegrzał i by nic się nie działo zakładając że max 170 poleci?
- Mój poldek 1.6 gsi przejechał 150 000km i nie zanosi sie na poważny remont. Ostatnio tylko poszła uszczelka pod głowicą ale to przez to że chłodnica się rozszczelniła i jezdziliśmy bez płynu chłodniczego przez cały dzień
- Miałem Polonię 1.6gli 2000r.Panewką obróciło przy 330tys ;)