OldtimerbazaR ~ Syrena 102 - opowiada Łukasz Rodkiewicz
Podstawowe dane o:
Liczbie odsłon: 21155
Czasie trwania: 4m 5s
Uzyskanych ocenach: 321

OPIS:
Syrena 102 na OldtimerbazaR'ze

OldtimerbazaR ~ Syrena 102 - opowiada Łukasz Rodkiewicz

- Zajebista
- Dodajmy jeszcze - skrzynia biegów bez synchronizacji. Włączenie dwójki bez zgrzytu było czymś wyjątkowym.
- Трабант Польски?
- Może kiedyś historia żuka?
- 103 ma silnik S150. Podobny do tego ze 102 - S15, też 2 cylindrowy różniący się kanałami dolotowymi/wylotowymi, gaźnikiem a przede wszystkim wydechem gdzie pierwszy tłumik był dyfuzorem co razem miało podnieść moc o 3KM aż do przerażających 30KM :)
W 104 dopiero zastosowano S31 - 3 cylindrowy silnik o poj. 842 ccm.
- Mysle ze Mercedes zerżnal grill ze 102ki w swoim W 246... umiescil po srodku swoja gwiazde ale koncepcja ta sama :-)
- Piękna syrena. Ale silnik s31 (3cylindry) to od modelu 104. 103 posiada silnik 2 cylindrowy. Pozdrawiam
- Ładna :)
- 2:30 w Syrenie 103 silnik jest dwu cylindrowy a nie trzy.
- Silnik S15 nie jest z motopompy. Proszę poszukać sobie zdjęć i porównać te silniki.
- Na tej stronie też widziałem https://icomseo.pl/audyt-seo-stron/x , warto było.
- Ciekawostka : w roku 1982 z bielskiej fabryki syrenek zjechało 30 egzemplarzy modelu 105 wyposażonych w tylne światła od 126p . Braki w produkcji doprowadzały do absurdów . Prócz niedopasowanych krawędzi , tu straszyły odblaski skierowane pod sporym kątem w górę .Cały PRL . 20 Wozów sprzedano w Polmozbycie w Katowicach i 10 we Wrocławiu .
- Sąsiad miał, chociaż nie jestem pewien może to była 101 bo miała światła punktowe z tyłu.
- białe blachy, szacun
- W 103 nie było silnika trzycylindrowego - one weszły dopiero w 104. Zapraszam do lektury "Naprawy samochodów Syrena" Z. Glinki. W 103 był wzmocniony dwugarowiec S-150.
- Silnik od motopompy i od Syrenki to NIE JEST to samo. Są podobne ale jest to zbyt duże uproszenie, wiele części nie jest ze sobą współzamiennych i nie pasuje na zasadzie plug & play.
- Nawet się wzruszyłem;-)