Polonez Caro 1.9 Diesel to porażka - MotoBieda
Podstawowe dane o:
Liczbie odsłon: 316609
Czasie trwania: 22m 3s
Uzyskanych ocenach: 11870

OPIS:
Polonez Caro 1.9 GLD to totalna porażka. Nie ratuje go nawet nie najgorszy dies

Polonez Caro 1.9 Diesel to porażka - MotoBieda

- 1:51 No nie pierdol, że w całej Europie pojawiły się kartki na benzynę :D
- Co do polonezów to jeździłem akwarium z 88r. Potem w swoje łapska dostałem wąskie caro z 91r. Później pojeździłem sobie szerokim z 93r. Na koniec sam kupiłem i upalałem atu plusa 98r. Wniosek? Akwarium w jeździe bardzo mi się podobał. Wąski prowadził się jak g...no tak samo szeroki. O dziwo atu plus był całkiem zjadliwy. Dlaczego? Chciałbym wiedzieć..
- Polonezy miały to do siebie że jak przyszła Zima i był mróz to za chuja nie dało się odpalić dopiero na rozruszniku zalapał
- Kurwa najlepszy kanał jaki widziałem 🤣🤣🤣🤣 leci Sub
- Ooo Jezus
- Nie da sie goscia sluchac tylko kurw..., kurw.. nic wiecej...
- Drogi Motobiedaku, C15 przyspiesza szybciej bo waży ok 200kg mniej. Polonez ma zaledwie 4 kucyki pod maską więcej. Osobiście mam dobre wspomnienia z Caro z lat 90’tych i fotele w Caro poliftowym nie były wcale takie złe. Te w wąskim Caro były bardziej grzybowe i wyglądały jak babciny fotel.
- Zrobiles reklame Polskich inzynierow.Mieli naprawde wysok wyksztalcenie.😨
- Nie chce psioczyć na poldka bo go lubię, ale akurat ten model z dieslem się mojemu wujkowi złamał w pół.
- 11:30 Robert Biedaneika xD
- Moim zdaniem take, preparat do usuwania smoły kochamysamochody.pl , może też być przydatne.
- chlopie nawet nie wiesz co piszesz o tym dizlu 0000
- Pytanie do stałych widzów: czy kiedykolwiek w odcinku o polonezie motobieda nie wypowiedział słów "Pier**lony Skansen"? ;)
- Hyba 125p z dieslem szmelcwagona 1.6
- Imię od cholery mocy 240 diesel w beczce miał 75 koni a200 miał ich 60. Doładowane cud mógł mieć koni 90 albo i więcej
- Nawet taksiarze woleli 1.6 z gazem ponieważ cena takiego gld była Kosmiczna A jak sam motobieda powiedział jazda była już tylko Piwniczna
- Miałem takiego ze zwykłym 16. Jak powiedziałem to co motobieda to wszyscy walący konia do zdjęcia Poloneza za krzyczeli mnie i powiedzieli że w Polonezie jest bardzo ciepło a przy minus 15 tam nie dało się osiągnąć w środku temperatury wyższej niż plus 5 i to nie przekraczają 60 70 km na godzinę bo wiem jak się jechało szybciej no to to powietrze wpadało jeszcze chłodniejsze efekt był jaki był
- Nie, ta listwa to przede wszystkim miała zasłaniać rdzewiejące progi. A że przy okazjj, wygląda jak chujowy pakiet tuningowy to mam dwa pytania:
- i chuj, że chujowy?
- stać Cię chociaż na taki? Heh, na pakiet może i byś uzbierał z pomocą rodziny i proboszcza ale montaż to chyba do skutera. Tak, tego w łazience. A raczej w wychodku za stodołą w tym przypadku.
- fajnie wyglądasz jak jakiś Bard z lochów i smoków xD
- Bardzo dobry motor.
Nawet 3 budy wytrzymywał.
- Obrotomierz w starym dieslu? Można linką, co w aucie osobowym jest takim sobie rozwiązaniem. Silnik musi mieć wyjście do napędu zegara w okolicy wałka rozrządu na przykład. Można dodatkowym czujnikiem, który trzeba gdzieś umieścić np. przy kole pasowym na wale korbowym i pociągnąć kable do zestawu wskaźników. Można też wziąć sygnał z alternatora (tak jest np. w dostawczych Lublinach). Ma to tę zaletę, że przepalone diody objawiają się niedziałającym obrotomierzem i widać, że pod maską jest coś nie halo. To nie jest prom kosmiczny tylko samochód. Ani trudne, ani skomplikowane.
Jakość Poloneza? Hę... fabryka systematycznie rezygnowała z dodatkowego wyposażenia zostawiając surowiznę i wcale się nie dziwię. Kto miał to montować na taśmie? Janusze i wieśki zwani wcześniej chłoporobotnikami, chlejący już w drodze do roboty? Przecież połowa załogi FSO to wsioki oderwane granatem od pługa. Wiecznie nawalona hołota wysypująca się o piątej rano z pociągów na Dworcu Wileńskim. Kultura techniczna młotka i przecinaka z pod Małkini.