Polonez Caro Plus GSI LPG zimowe startowanie silnika
Podstawowe dane o:
Liczbie odsłon: 3034
Czasie trwania: 3m 15s
Uzyskanych ocenach: 42

OPIS:
nie ciekawe odpalanie polda po mroźnej nocy -15 stopni po dłuższym postoju

Polonez Caro Plus GSI LPG zimowe startowanie silnika

- :)
- Może już woła o nowe świece i kable WN a i przy gazie lubi niedomagać pompa paliwa i listwa wtryskowa
- po co ci ten stary złom z PRLu ?
- Mój atu plus z 2000r ma niezłą moc przy 120 km/h motorek oczywiście GSI na wielopunktowym wtrysku
- Jeżeli auto jest sprawne to zapali po dwóch trzech obrotach wału. A mówi wam to człowiek który ma 22 letnią czyli z rocznika 99 Renault Thalia. Nie sprzedam tego auta ponieważ po jego kupnie od pierwszego właściciela i włożeniu w tenże samochód dwa razy tyle ile za niego zapłaciłem, samochód okazał się rewelacyjnie. Ma tylko za krótki piąty bieg.
- Mój GSI załapuje zawsze za 1 razem
- Zmien olej na 5W40 odrazu lepiej bedzie kręcił i szybciej zapali.Te mineraly tylko wykanczaja walek rozrzadu w pierwszych minutach pracy
- Masz atu plusa?
- Polonezy na wtrysku to zawsze wiem że musi odpalić ale mnie moje Tico mnie zadziwia na gaźniku tak samo szybko pali na mrozie, tylko asekuracyjnie z wyczuciem trzeba gaz trzymać chwilę żeby nie zgasł. Ciesze się że wybrałem FSO, wbrew opiniom to na prawdę fajne samochody i mają swoje zalety względem zachodnich.
- GLD też startowałem po weekendowym przestoju. Od strzała skurczybyk poszedł ;D