Prezentacja samochodu STAR 1142! Dlaczego złomowanie? VLOG 263 Rolnik Nieprofesjonalny
Podstawowe dane o:
Liczbie odsłon: 130956
Czasie trwania: 12m 33s
Uzyskanych ocenach: 1678

OPIS:
Cześć. Zapraszam do obejrzenia prezentacji samochodu STAR 1142 ;) #Star1142

Prezentacja samochodu STAR 1142! Dlaczego złomowanie? VLOG 263 Rolnik Nieprofesjonalny

- Gadaj wiecej o konkretach - wady zalety a nie o historii i planach jakis tam swoich
- Silnik S359 na początku w 200 posiadał blok aluminiowy, głowice są żeliwne.
- Skrzynia biegów to licencja ZF czyli górna półka.
- Nie tyle lepiej wyciszona kabina co położona nad silnikiem, w 200 komorę silnika masz w kabinie.
- Dziwne, że rama Ci tak skorodowała. Mam cztery Stary najstarszy z 76 roku i ramy są ok. Myślę, że zasolenie, brak mycia po zimie i stałe przeciążenia.
- Ładowność tego pojazdu ze względu na dołożenie Nadstawek i metalowej podłogi się zmniejszyła ponieważ w żaden sposób nie zmieniliście ramy Co oznacza że dodając mu kilkaset kilogramów masy własnej spowodowali się to co was spotkało wróciliście autem 7 7,5 tony Sądząc żeście go wzmocnili a tak naprawdę żeście go zepsuli kropka Dlaczego już tłumaczę myśleliście że można wrzucić 7,5 tony kiedy na auto faktycznie można wrzucić z 6 czyli było przeładowane non-stop o półtorej tony proste jak budowa dzidy bojowej samochód ciągle pracował przeładowany i skończyło się wam to jak się skończyło musicie oddać go na złom bo reparacja albo naprawa jest nieopłacalna
- Obejrzalbym do końca, ale kaszlesz, a boję się korony. pozdrawiam.
- Wystarczylo wczesniej o autko zadbac. Pozdrawiam.
- Ja mogę kupić
- Pies ogrodnika, innemu nie sprzeda a sam zezłomuje za mniej niż dostałby za sprzedaż... To jest totalna głupota, pęknięcia mocowań elementów do ramy i samej ramy się normalnie spawa i można jeszcze wzmocnić bez problemu, robi się to od terenówek po wagony kolejowe i jakoś jest bezpiecznie. Jeszcze złego stara nie widziałeś, gdzie korozja przeżarła wszystko na wylot. Gorsze egzemplarze remontowano jako zabytki. Niewiedza, głupie decyzje, głupie powody, taki obraz psa ogrodnika.
- Opisali też na tej stronie ppmb.pl , może też być przydatne.
- Na pierwszy rzut oka nie wygląda tak źle, ale jeśli rama rzeczywiście jest w kipskim stanie... uwielbiam takie stare ciężarówki i autobusy.
- Da sie zrobić dobrze zawsze ! Mówisz ze polska historia a jedzie na złom ? Star w zajebistym stanie żal ze zrobią z niego jakiegoś dzisiejszego śmiecia.
- Na złom nie oddaj, wyrejestruj czasowo i wystaw w ogłoszeniu. Osobiście to bym go wyrejestrował i postawił w ogródku. Mam sentyment, za dzieciaka dużo czasu spędziłem w kabinie, ojciec takim jeździł:)
- zostawisz suba i łapkę w górę i komentarze
- Ile za całość?
- Sprzedaj syfa znajdzie sie jakiś fanatyk , iveco DMC 3,5 T tam załadujesz 5 ton i rama wytrzyma a tu Star DMC 12 Ton i rama połamana ,znam te auta to kondony na czterech gumach
- Gratulacje dla autora za zdrowe podejście! Miejsce złomu jest na zlomowisku, to dbania i trzymania dla potomnych są egzemplarze które coś sobą reprezentują
- nie takie ramy się spawało z płaskowników a potem błota grubo żeby nic nie było widać wszystko się da trzeba tylko chcieć
- ja pamiętam jak podnosiłem kabinę Stara 742 w 1998 roku.
- zajebista historia ,trzeba było to ocalić,uchronić,uszanować,obronić i rozwinąć,ale nie i nigdy z krzyżakami.to samo z Jelczem,Sanem,Autosanem,Nysą,Żukiem,Warsem,Beskidem.