Syrena 100 - Pasja ponad wszystko
Podstawowe dane o:
Liczbie odsłon: 17251
Czasie trwania: 3m 34s
Uzyskanych ocenach: 327

OPIS:
Przywrócenie do życia legendy to zadanie wymagającej wielkiej determinacji, n

Syrena 100 - Pasja ponad wszystko

- Super:-)
- Szkoda, że zamiast muzyki, nie ma "muzyki" silnika
- super samochud i super wlasciciel pozdrawiam
- Fajny materiał. Smooth :)
- Świetny film i z przesłaniem
- Mój ojciec miał 102, potem 104, a ja miałem 105. Mnóstwo wiedzy, doświadczeń. W 102 pękały przeguby napędowe, zwłaszcza na zakrętach. 104 była szybsza od 105.
- Ładny film.
- Super auto, Svaka cast
- Wygląda na samochód luksusowy :) Mówisz "charakrerystyczny zapach". Nie wiem jak w modelu 100 ale w 105L tym charakterystycznym zapachem był zapach wyciekającego tu i ówdzie paliwa. Co do tego, że z Syrenką jest jak w życiu (nigdy się nie poddawać) to racja - będąc syrenkarzem przed dalszym wyjazdem przydaje się słowo otuchy, np. "damy radę". I gruby portfel na niespodziewane naprawy.
- Super auto pozdrawiam wlasciciela
- Tu też można zobaczyć https://wco.wroclaw.pl/okna-pcv-wroclaw/ , można zawsze zdobyć nową wiedzę.
- super autko i świetny montaż zdjęc
- ...duża piona...!
😷🤬😡🤔🧐😎
- Syrena 100! Strasznie Panu zazdroszczę.
- Brawo i szacunek za to, co robicie. Super, i dziekowa za to, ze dbacie o to, zeby nasza rodzima motoryzacja nadal byla w pamiecie wielu. BRAWO BRAWO BRAWO!!!!!!
- Podróż w czasie to jest własnie to co lubię w starej motoryzacji.
- Pięknie odrestaurowany samochód. Myślę , że poświęcił Pan b. dużo czasu na doprowadzenie auta do takiego stanu. Pytanie techniczne. Czy hamulce są cięgnowe ,czy już hydrauliczne?
Mój ojciec miał w latach 60-tych P-70 (poprzednik 1. trabanta). W P-70 były hamulce cięgnowe. W 1970 ojciec kupił Syrenę 104 , którą jeździł 5-6 lat . Spędzał wiele czasu w kanale i naprawiał wszystko sam. Niestety Syreny były bardzo awaryjne, ale też proste w naprawie. Życzę Panu bezawaryjnej jazdy.
- Pięknie odrestaurowany samochód. Myślę , że poświęcił Pan b. dużo czasu na doprowadzenie auta do takiego stanu. Pytanie techniczne. Czy hamulce są cięgnowe ,czy już hydrauliczne?
Mój ojciec miał w latach 60-tych P-70 (poprzednik 1. trabanta). W P-70 były hamulce cięgnowe. W 1970 ojciec kupił Syrenę 104 , którą jeździł 5-6 lat . Spędzał wiele czasu w kanale i naprawiał wszystko sam. Niestety Syreny były bardzo awaryjne, ale też proste w naprawie. Życzę Panu bezawaryjnej jazdy.
- Pięknie odrestaurowany samochód. Myślę , że poświęcił Pan b. dużo czasu na doprowadzenie auta do takiego stanu. Pytanie techniczne. Czy hamulce są cięgnowe ,czy już hydrauliczne?
Mój ojciec miał w latach 60-tych P-70 (poprzednik 1. trabanta). W P-70 były hamulce cięgnowe. W 1970 ojciec kupił Syrenę 104 , którą jeździł 5-6 lat . Spędzał wiele czasu w kanale i naprawiał wszystko sam. Niestety Syreny były bardzo awaryjne, ale też proste w naprawie. Życzę Panu bezawaryjnej jazdy.
- Auto z duszą prawdziwa motoryzacja !!!!
- Doskonała robota i ciekawy materiał filmowy konkretnego autora.Syrena jak z taśmy produkcyjnej,wygląda świetnie!