Syrena 105 Lux | 4K POV Test Drive #405 Joe Black
Podstawowe dane o:
Liczbie odsłon: 53792
Czasie trwania: 8m 41s
Uzyskanych ocenach: 754

OPIS:
Car: Syrena 105 Lux Engine: 0.9 Petrol Power: 29 kW/40 HP Torque: 60 NM Transm

Syrena 105 Lux | 4K POV Test Drive #405 Joe Black

- Te stare pasy, dość dziwaczne. Ciekawe jak dobrze chroniły przed ewentualną kolizją?
- Nowoczesna, ma przycisk start stop
- Piękne auto 😉😉👍
- The suspension in the car makes you live the moment 👌😂
- It's like he's trying to tame a wild horse
- Mało kto wie że japońce skopiowali linię nadwozia syrenki i produkowali jako Nissan Figaro i produkowali tylko w wersji z kierownicą po prawej stronie .
- 👍
- Też mam syrene tylko że w złym stanie XDDD
- Styl jazdy tego człowieka powoduje że chce mi się płakać. zajeżdża syrenkę na naszych oczach. W dwusuwie panie kierowco ważne są obroty i nie wolno przyspieszać od 40 km na czwartym biegu to zbrodnia przeciw silnikowi!!!!!!!!
- Człowieku ten samochód trzeba kręcić. On przy takiej jeździe zostanie zarżnięty dosłownie w ciągu 10000 km a silnik syreny przechodził 50- 60 tys km do remontu o ile się nim kręciło na wysokich obrotach. Syrenę swoja kupiłem przy przebiegu 35 000 silnik rozleciał się 5 tys później. Na działce razem z ojcem złożyliśmy drugi z używanych części a konkretnie z dwóch innych silników od Syreny. Z tego co mi wiadomo ten używany przesłużył już 25000 i wciąż działa.
- Pytanie o ogrzewanie w takiej Syrenie przy minus 10 stopniach wewnątrz nie było ciepło. Dla mnie osobiście ciepło oznacza jeżeli przy minus 10 stopniach poza autem, w środku podczas jazdy udało się uzyskać chodźby 10 stopni. Słyszałem dużo opowiadań, że w Syrenie było bardzo ciepło. W mojej, mimo nowej nagrzewnicy, przy minus dziesięciu osiągnięcie w środku 5- 6 stopni było nierealne. Układ odpowietrzony, nie na wodę lecz na Borygo. Zero kamienia, zero problemów z przepływem, dodatkowy wiatraczek albo jak byśmy dziś powiedzieli dmuchawa nic nie pomagał. W tym samochodzie trzeba było po prostu być ciepło ubrany jeżeli chciało się jechać zimą na dyskotekę mając te powiedzmy... 18 lat....
- Co za baran pozwolił ci na wrzucanie 4 biegu przy 40 km na godzinę Chyba że chcesz zatrzeć ten motor w ciągu 1000 km
- Tak A na tym filmie Człowiek który prowadzi syrena mojej przekroczyć się 70 km Ja jeździłem albo 80 albo 110 ze względu na znane wszystkim Syrenia żon wibracje
- , za tak wolne obroty na 4 biegu i przyspieszanie z tego biegu w filmik gdyby był człowiekiem to być jest zatłukł gumowym młotkiem. Mam 44 lata i syreną kupioną od sąsiada jeździłem od 15 roku życia. Bez prawa jazdy Zrobiłem 3,5 km początek lat 90 a potem kolejne 20000 w tym nad morze i w Bieszczady bez remontu silnika w silnik rozleciał się dopiero przy przebiegu 60 więc z małym hakiem A zarówno w góry jak i w Bieszczady jaki nad morze jeździliśmy z prędkościami dopuszczalnymi to znaczy leciałem licznikowe 100 110 dlatego że Syrenka mój egzemplarz bardzo trzęsła się w prędkościach pomiędzy 85 A 95 W związku z powyższym albo jechaliśmy 70 80 na godzinę jak zależało nam na benzynie A jak na czasie lecieliśmy 110 120 non stop tylko że spalanie wtedy dochodziło do 10 litrów na setkę
- A o obsłudze sprzęgła ktoś kierowca w ogóle uczył Bo widzę że jakoś nie bardzo Idzie zmiana biegów i puszczanie sprzęgła mimo że w tej Syrenie skrzynia jest zsynchronizowana
- 7:40 trzeba zająć pas obok i nie blokować skrzyżowania
- Syrenę należy wprowadzać na wyższe obroty - lepsze smarowanie. Poza tym używać tzw wolne koło dla oszczędzania korbowodu. Z filmu odnoszę wrażenie, że przekładnia kierownicza ma za duży luz. Być może wystarczyłoby wyregulować (lekko dokręcić) przekładnię ślimakową.
- Nie ma bata, musiałeś ją palić wcześniej, skoro od dotknięcia zaskoczyła ;)
- The dashboard looks like some early 80s space ship sci-fi
- "hamulce są zrobione z mydła blyat"