Zobacz pierwszy duży samochód ciężarowy polskiej konstrukcji! #Legendy_PRL
Podstawowe dane o:
Liczbie odsłon: 171972
Czasie trwania: 4m 20s
Uzyskanych ocenach: 1840

OPIS:
Oglądaj "Legendy PRL" w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/

Zobacz pierwszy duży samochód ciężarowy polskiej konstrukcji! #Legendy_PRL

- Widziałem takiego przy drodze nr 14 pod Łodzią chyba w kierunku Aleksandrowa Łódzkiego stał jako stacją benzynowa do tankowania niewiem czy to nie ten bo kolor się zgadza.
- Legendy PRL to najlepszy program o starych klasycznych samochodach z epoki PRL-U.
- Dlaczego ta muzyka tak głośno niesłychać mowy.
- Legendy PRL i Wypadek Przypadek, Operacja Tuning moje ulubione
- Ten wzrok Wojtka, kiedy Patryk wbija dwójkę...
- Władek z wozem konnym na pewno przypadkowo robił e polu przy nawozach
- Genialne, Legendy PRL to był najlepszy program TVN Turbo. Widziałem wszystkie.
- Pierwszy i ostatni Polska rzeczywistość Wstyd
- Mało zostało go to był bardzo awaryjny samochód.Tylko w komunie można było coś takiego produkować.Tak czy inaczej jest to legenda.Silnik Wola i tylny most to tragedia.
- Cudo techniki z okresu kamienia łupanego...
- Tu jest więcej wywalone.pl , jak nie to nie wiem.
- W PKS Nysa jest holownik z kabina żubra jak i holownik na bazie ogórka w MZK Nysa
- Mieszkam koło nich
- Kto może niech wspiera ludzi z Polski na Kołach,bo robią oni wspaniałe rzeczy związane z naszą motoryzacją.Ostatnia zbiórka na remont Jelcza (innego) zakończyła się kompletną klapą.Jest to oburzające,bo wychodzi na to,że piękne słowa są tu tylko w komentarzach pod filmami,a jak przychodzi co do czego to wsparcia nie ma.
- Żubr miał silnik leżący i nie miał wspomagania układu kierowniczego i drzwi otwierały się odwrotnie. Ten samochód na filmie to Jelcz 315. Jeździłem żubrem i jelczem 315 w tej wersji
- Wspaniały Jelcz!!!!
- Wspanisła praca !Pamiętam jak wozy przewoziły materiały nie bezpieczne !!!!!I gaz propan-butan w butlach !!!
- Rejestracja kielecka, eh te czarne blachy.......
- Ojciec opowiadał jak to w latach 60 dostali 2 żubry w PBRol-u do ciągnięcia przyczep niskopodwoziowych z detami i koparkami linówkami bo akurat szła budowa kanału Wieprz-Krzna i trzeba było daleko jeździć..Z początku był entuzjazm i najlepsi kierowcy dostali te wozy ale szybko okazało sie jaka to padlina .Silnik to była polska konstrukcja a nie jakies pół czołgowego w2 .Raz ze nie chciały za cholere palic nawet latem ,mimo przyjazdu gwarancyjnych mechaników i walki pompiarza w firmie .Dwa jak juz po kilku miesiacach męki dostały w palnik to korby sie pourywały i rozbiły blok w obu to samo. Postały pod płotem jakis czas az po staraniach poszły do kapitalki i wróciły juz leylandami i skrzynia 5 na lic zf .I to juz była inna gadka . Potem jeszcze mosty wymieniali na raboskie bo oryginalne tez sie rozpadły.Do niskopodwozi dostali 1 tatre na 2 przyczepy , a i tak najmilej przez szoferów widziane były ziły /raz ze benzynka ,dwa moc i niezawodność/.Dopiero za Gierka przyszly jelcze tatry 148 i berliety gbh.
- Fajna ta ciężarówka. Zawsze się zastanawiałem co to za samochód bo wiem gdzie taki stoi od wielu lat na podlasiu. Zresztą w znacznie lepszym stanie niż ten.
- Jedynki w tych samochodach nie włącza się. Można skrzynię biegów zablokować